Deze website is te koop, mail voor info naar redactie@stedentrippers.nl

Kun je goed fietsen in lissabon

willems op 11 Sep 07 23:05

Is het gevaarlijk te fietsen in Lissabon,of is het te steil?Wordt er veel gefietstWat is de gemiddelde temperatuur in januari februariSchijnt de zon dan?Ik wil 2 maanden blijven Bvd

Iris op 04 Dec 07 13:13

Lissabon is een stad met 7 heuvels, net als Rome. Al stappend is het echt klimmen, dus met de fiets zie ik dit niet goed zitten. Tijdens ons bezoek zagen we ook bijna geen fietsers, iedereen gaat te voet of neemt tram/metro.

Als je een fietser bent is het misschien wel leuk om met de fiets uit het centrum naar Bélem te fietsen.

Ik wens je een prettig verblijf want Lissabon is echt een aanrader!

Koen Veenstra op 14 May 15 12:05

Ik ben laatst ook op stedentrip geweest naar Lissabon. Lissabon is echt een hele mooie stad en er is echt heel veel te zien. Ik heb aan het begin van mijn stedentrip een fietstour gedaan met Baja Bikes en dit was heel goed bevallen. Lissabon is heuvelachtig, maar de fietstour is zo in elkaar gezet, dat je niet hoeft te klimmen. Je ziet dan veel bezienswaardigheden en je hoort het verhaal van de stad. De dagen daarna hebben we veel rondgelopen en lekker gegeten. Lissabon is echt een hele leuke stad om te bezoeken en ik kan iedereen aanraden om hier naar toe te gaan!

Johan Pojan op 21 May 15 14:46

Ik kan nog niet fietsen. Ik ben dom.

Plaats reactie

Weer in Lissabon

vrij veel bewolking
14 °C

vrij veel bewolking

Nuttige info

Ligt in Portugal
De euro
1 uur vroeger
±3 uur vliegen