Deze website is te koop, mail voor info naar redactie@stedentrippers.nl

vuilnis in Napels

Elise op 19 Jan 09 12:18

Ik ga binnenkort zeer waarschijnlijk naar Napels. Ik heb gelezen dat hier afgelopen jaar erg veel overlast was van vuilnis, maar ik kan nergens terugvinden of dat probleem inmiddels is opgelost. Mijn vraag is dan ook: Is het vuilnisprobleem in Napels opgelost?

Assunta op 23 Jan 09 08:48

Hoi, ben zelf een italiaanse, geboren en opgegroeid in napels, dus zoals je begrijpt gaan we vaak op vakantie naar italie. ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! maar niet doen! we zijn vorig jaar met carnaval geweest, (toen het allemaal in de media was) in de bouwvak en we gaan nu weer met carnaval. Het is echt niet zo erg zoels ze op tv laten/lieten zien! het ergste was buiten napels, en geloof me, daar kom je niet ! als je bv in via chiaia loopt zie je constant mensen schoonmaken en er wordt elke dag vuilnis opgehaald. het is er schoner dan Amsterdam!!! echt geloof me!!!!
Veel plezier in Napels want het is een hele mooie vriendelijke stad! groetjes Assunta

70four op 31 Jan 09 10:37

Ik ben gisteren teruggekomen uit Napels.
In mijn ogen heb je 2 delen Napels.
Het eerste gebied (omgeving station) is mega chaotisch en niet het schoonst. Maar die chaos maakt het wel heel erg leuk!!!
Het andere deel (in de buurt van Teatro Carlo) is heel netjes.

Het vuilnisprobleem is in mijn ogen voor 98% opgelost.

Ik heb er volop van beide delen genoten!!! Kan niet wachten tot ik weer erheen ga!

Plaats reactie

Weer in Napels

vrij zonnig
11 °C

vrij zonnig

Nuttige info

Ligt in Italië
De euro
Geen tijdsverschil
±3 uur vliegen