Deze website is te koop, mail voor info naar redactie@stedentrippers.nl

waar kan ik voor een paar uur mijn koffer kwijt!

sjaak stokkel op 18 Aug 09 20:51

ik kom van een cruise schip met mijn bagage 1 koffer p.p. ik heb dan ca.5 uur om in Venetie rond te kijken dat wil ik doen zonder koffer! Waar kan ik hem kwijt?? Zijn er op het station lockers waar een koffer in past?? Iemand een ander idee?

Gerben Blauw op 24 Oct 09 12:00

Tegenover de bushaltes in de garage op de begane grond kun je bagage afgeven voor een paar uur of een hele dag tegen een schappelijke prijs.

maaike op 22 Jan 12 10:39

Dit zou ik ook graag willen weten!
Misschien op het vliegveld? Of overleg met je hotel?

Sandra op 20 May 13 22:25

Op het station

Nel op 17 Jun 13 17:12

Je gaat met de People Mover met je koffer naar het centrum van Venetië. Dit kost € 1,00. Dit is een onbemande electrische trein. Er is na de haven maar één halte, dus dat kan niet missen. Vanaf het schip staat dit op bordjes aangegeven, kan niet missen.
Eenmaal in Venetië ga je vanuit de People Mover. Dan zie je een garage. Je gaat naar links en dan meteen linksaf de bocht om. Hier is de ingang van de People Mover. Hier naast zit het kofferdepot en naast het depot zit de Pulman Bar. Dus even goed kijken, want het is niet zo groot. Het zit er dus tussenin, kan ook niet missen. De prijs voor een koffer is € 7,00. Eenmaal terug van het slenteren in Venetië haal je de koffer op en je regelt (van tevoren) via het reisburo dat je op Piazalla la Roma wil worden opgehaald. Dit is een heel groot plein/busstation tegenover dit depot.

Greetje op 21 Oct 16 22:59

Erg bedankt voor je uitleg. Het depot heel makkelijk kunnen vinden. Nu hebben we zonder koffer Venetië kunnen verkennen.

Plaats reactie

Weer in Venetië

vrij zonnig
4 °C

vrij zonnig

Nuttige info

Ligt in Italië
De euro
Geen tijdsverschil
±2 uur vliegen