Deze website is te koop, mail voor info naar redactie@stedentrippers.nl

Nederlandstalige gids in Istanbul

Heuninckx Michel op 15 Apr 09 10:18

Voor een citytrip naar Istanbul van 30 april tot 3 mei 2009 zoeken wij een nederlandssprekende gids die ons voor 1 of 2 dagen de mooiste plekjes van de stad kan laten zien. Heeft er iemand hiermee ervaring en info ? Met dank

Antoine op 04 Oct 09 21:53

Beste Michel,

Wij hebben dezelfde vraag. Heb je inmiddels een nederlandstalige gids gevonden ? Ik zou dan graag diens gegevens willen hebben zodat ik hem zelf ook voor ons verblijf in Istanbul begin november kan benaderen.

Alvast bedankt,
Antoine

Michel op 05 Oct 09 10:57

Beste,
Jammer genoeg hebben wij geen nederlandstalige gids gevonden. Wij hebben het moeten stellen met eigen documentatie en dat is goed gelukt. De meeste bezienswaardigheden liggen kort bij elkaar, en in het hotel heeft men ons uitstekend geholpen.
Nog een goede vakantie.
Michel

Michelle op 12 Jan 10 15:11

Voorheen heb ik een berichtje geplaats om te gidsen. Momenteel heb ik een nieuwe baan gevonden, dus heb ik hier geen tijd meer voor. Mochten er andere vragen zijn, dan kan ik die wel alsnog per email beantwoorden.
Michelle

Anneloes op 16 Apr 10 10:50

Ook ik heb dezelfde vraag. Ben jij wijzer geworden?
Hopelijk zie jij kans mij iets te laten weten.
Bij voorbaat dank

Groeten
Anneloes

Semra Ozbek op 24 Aug 11 00:54

Ik ben gediplomeerd gids in TURKIJE die officieel mag gidsen voor nederlands sprekende mensen/groepen. Dus niet iedereen mag gidsen in dit land:) Mijn contact gegevens zijn > www.businnesinturkije.com of stuur mail naar semraozbekakgol@yahoo.com.tr of bel me van dit nummer 0090 533 740 30 90

moderator op 14 Apr 15 10:43

Semra Ozbek officieel geband wegens verspreiden van staatsgeheimen

Semra Ozbek op 01 Jun 15 11:49

Egt nie ik kan nog gewon ræctys platsen

Plaats reactie

Weer in Istanbul

bewolkt en matige sneeuwval
2 °C

bewolkt en matige sneeuwval

Nuttige info

Ligt in Turkije
De Turkse lira